ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

  • Διαχείριση Παραγγελιών,
  • Πελατών & Επαφών,
  • Πλήρη Στοιχεία Πελατών,
  • Τιμοκατάλογοι,
  • Χαρακτηριστικά Ειδών,
  • Πολλαπλές Μονάδες Μέτρησης,
  • Πολιτικές Εκπτώσεων,
  • Καλάθι Αγορών Πελάτη,
  • Δραστηριότητα Πωλητή,
  • Τρόποι Πληρωμής,
  • Τράπεζες, Διαχείριση Ταμείου,
  • Πολλαπλές Εταιρείες,
  • Λειτουργία Offline,
  • Screens Customization,
  • Monitor / Manage Data Uploading,
  • Cross Platform Development/Deployment,
  • Geolocation

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

  • SFA Receipts Management (Διαχείριση Ταμείου, Αξιόγραφα Εισπρακτέα)
  • SFA Inventory Attributes Management (Διαχείριση Χρώμα - Μέγεθος - Στυλ)
  • SFA CRM Actions (Διαχείριση Πελατών & Επαφών, Πλήρη Στοιχεία Πελατών, Διαχείριση Ενεργειών και Δραστηριότητας Πωλητή, Διαχείριση Δρομολογίων)
  • SFA Invoicing (Διαχείριση 'Εκδοσης Παραστατικών Πωλήσεων)